Людям з порушення зору Звичайна версія

До уваги кредиторів АТ «БАНК СІЧ»!

12.05.2025

У зв’язку з прийняттям виконавчою дирекцією Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (далі – Фонд) рішення про погодження задоволення вимог кредиторів четвертої та шостої черг реєстру акцептованих вимог кредиторів АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «БАНК СІЧ» (далі – АТ «БАНК СІЧ») Фонд звертає увагу кредиторів на таке.

Відповідно до законодавства України задоволення вимог кредиторів здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунки кредиторів. З огляду на це кредиторам АТ «БАНК СІЧ», включеним до четвертої та шостої черг, необхідно подати до Фонду заяви із банківськими реквізитами для задоволення їхніх кредиторських вимог. Ця вимога стосується лише тих кредиторів АТ «БАНК СІЧ», які ще не подавали заяву до Фонду або АТ «БАНК СІЧ» з реквізитами банківського рахунку для задоволення їх вимог!

Заява кредитора АТ «БАНК СІЧ» має бути подана у письмовій формі за підписом кредитора (за особистим підписом кредитора - фізичної особи або керівника кредитора - юридичної особи) та містити таку інформацію:
1) відомості про кредитора банку (для кредитора - фізичної особи: прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності), дата народження, місце проживання, контактна адреса для листування, контактний номер телефону; для кредитора – юридичної особи: повне найменування, код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, прізвище, власне ім'я та по батькові (за наявності) керівника юридичної особи);
2) реквізити банківського рахунку кредитора, відкритого у діючому банку – номер поточного рахунку, найменування та код банку, в якому відкритий рахунок. Для уникнення помилок у реквізитах банківських рахунків у міжнародному стандарті (IBAN) рекомендуємо до заяви долучати довідку банку, у якому відкритий банківський рахунок.

До заяви додаються:

  • засвідчена особистим підписом заявника кредиторських вимог копія паспорта або іншого документа, що посвідчує особу заявника кредиторських вимог та відповідно до законодавства України може бути використаний на території України для вчинення правочинів, з інформацією про прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), серію (за наявності), номер, найменування або код органу, що видав документ, дату видачі;
  • копія документа, виданого контролюючим органом, що засвідчує реєстрацію заявника кредиторських вимог (правонаступника кредитора банку, зокрема члена подружжя (колишнього подружжя) кредитора, спадкоємця кредитора) в Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків, або копія сторінки паспорта, в якому контролюючим органом зроблено відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта, або якщо до паспорта внесено дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків / копія паспорта у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, в якому територіальними підрозділами Державної міграційної служби України внесено запис про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків в електронному безконтактному носії або в паспорті проставлено слово «відмова». у разі звернення до Фонду кредитора - юридичної особи – копія виписки або витягу з ЄДРПОУ;
  • у разі звернення до Фонду представника кредитора або представника спадкоємця кредитора – нотаріально засвідчена копія довіреності;
  • у разі звернення до Фонду спадкоємця кредитора – оригінал або нотаріально засвідчена копія документа, що дає право на отримання кредиторських вимог на правах спадщини (свідоцтва про право на спадщину);
  • у разі звернення до Фонду батьків (усиновлювачів) або опікунів малолітньої особи, опікунів (піклувальників) особи, визнаної недієздатною – додатково до документів одного з батьків (усиновлювачів) або опікунів (піклувальників) нотаріально засвідчена копія свідоцтва про народження дитини або нотаріально засвідчена копія документа, що підтверджує статус законного представника особи;
  • у разі заміни паспорта – оригінал або нотаріально засвідчена копія документа про заміну паспорта, виданого уповноваженим органом, у якому вказано також реквізити паспорта, що було замінено. 

Звертаємо увагу, що копії документів мають бути чіткими!

Заява може бути подана кредиторами АТ «БАНК СІЧ» в один із таких способів: 

а) у паперовому вигляді підписана власноруч і направлена поштовим зв`язком на адресу: вул. Січових Стрільців, 17, м. Київ, 04053;

б) електронним листом із застосуванням кваліфікованого електронного підпису і направлена електронною поштою на адресу: [email protected]

У разі якщо відповідні заяви з реквізитами були подані кредиторами АТ «БАНК СІЧ» раніше і реквізити з цього часу не змінились, повторно подавати таку заяву не потрібно! 

Звертаємо увагу, що таку заяву кредитори АТ «БАНК СІЧ» можуть направити протягом усього терміну здійснення ліквідаційної процедури банку, але не пізніше 45 днів до планової дати складання ліквідаційного балансу АТ «БАНК СІЧ». Про планову дату складання ліквідаційного балансу АТ «БАНК СІЧ» та кінцеву дату приймання заяв від кредиторів Фонд додатково повідомлятиме на своєму вебсайті та вебсайті АТ «БАНК СІЧ», а також на сторінці Фонду в соціальній мережі Facebook.

Нагадуємо, що задоволення вимог кредиторів здійснюється за рахунок коштів, одержаних у результаті ліквідації та реалізації майна (активів) банку, у черговості, що передбачена частиною першою статті 52 Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб». Вимоги кожної наступної черги задовольняються в міру надходження коштів від продажу майна (активів) банку після повного задоволення вимог попередньої черги.

Довідкова інформація за телефонами:

  • «Гарячої лінії» Фонду: 0 800 105 800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України); +38 (044) 333 36 55 (згідно з тарифами оператора зв'язку);
  • інформаційно-консультаційного центру Фонду: +38 (044) 333 35 85 (згідно з тарифами оператора зв'язку).